לימודי נדל"ן במכללת פסגות – העסקה המשתלמת ביותר

אז למה דווקא קורס נדלן במכללת פסגות? מה היתרונות שלנו אל מול מתחרים?


החיים הם לא שחור ולבן ובכל אחד מהתחומים ניתן לאתר אסכולות מנוגדות, וכך גם באפיקי הנדל"ן השונים – יש מי שיטען כי לימודי נדל"ן אינם הכרחיים להצלחה העתידית ומנגד יש מי שיסביר כי ללא לימודי נדל"ן במכללת פסגות, סיכויי ההצלחה בתחום יורדים אל מול הסיכונים הגבוהים.
נשאלת השאלה, מי מבין שתי טענות אלו אכן מתקרבת לאמת וכדי לקבל את התשובה המדויקת ביותר, בחרנו להשקיע בכתוב ולספק לכם מידע מקצועי מהתחום, מידע שיאפשר לכם להחליט בעצמכם.
מכללת פסגות לימודי נדל"ן

מכל מלומדי השכלתי

לימודים, הם ללא צל של ספק דרך להשכיל ולספוג מידע שבלעדיו ניתן להניח, המקצועיות לא הייתה ולא תהייה אותו הדבר. אין כלל ספק כי לימודים מאפשרים לכם לפתוח צוהר אל עולם חדש שטרם פגשתם – גם אם הניסיון המעשי שלכם הוא רב.
אם עולם הנדל"ן מעניין אתכם ברמה האישית, דהיינו אתם מבצעים עסקאות נדל"ן כעסק צדדי מניב, ובין אם אתם מבצעים עסקאות נדל"ן כעסק ראשי המפרנס אתכם ואת משפחתכם, זה הזמן להפנים את החשיבות הנעלה, שיש בידע המקצועי והפרטי אותו רכשתם או תרכשו בעתיד.
משקיעים רבים בתחום הנדל"ן, מועסקים במספר שאלות מהותיות. על שאלות אלו חשוב מאוד לענות במהלך הלימודים ומכללת פסגות, שמה דגש עליהן.
· מה הוא המצפן האישי שלי בכל הקשור בהשקעות נדל"ן?
· כיצד אני בונה את המצפן הזה ומקשיב לו?
· מה היא השקעת הנדל"ן הנכונה ביותר עבורי באופן אישי?
· כיצד אני אלמד לזהות מגמות כלליות בנדל"ן?
· ואם אזהה אותן, כיצד נכון לנתח אותן?
· אופי בדיקת נאותות לנכס, כיצד לבצע אותה ומה היא חשיבותה?
· האם אני אלמד לזהות מגמות מקומיות שיאפשרו לי לדעת לבחור את האזורים הנכונים להשקעה בנדל"ן?
חשוב לשים לב כי יש לתת דגש גם על טעויות שכיחות בקרב משקיעי נדל"ן מתחילים וללמוד מהלקח שלהם.
על אף מחירי הנדל"ן הגבוהים בישראל, רבים בוחרים לבצע עסקאות נדל"ן וכדי שכל עסקה תצליח להניב את התשואה הגבוהה ביותר, מצטייד המשקיע במידע פרקטי ומקצועי מקיף אשר מאפשר לו לראות את התמונה בכללותה ולקבל את ההחלטה הנבונה והמקצועית ביותר כמו גם לנהל את המשא ומתן המקצועי והחריף ביותר, בהתאמה מלאה למצב השוק.
חשוב לדעת בראש ובראשונה כיצד נקבע מחיר הנכס – רק כך יצליח המשקיע לאמוד את מחירו הממשי של הנכס המיועד ואף לפתוח ערוץ תקשורת לניהול משא ומתן מקצועי, להורדת המחיר המתבקש אל המחיר המוצע, ולכל הפחות למצוא את נקודת האמצע, שתאפשר למשקיע להגדיל משמעותית את התשואה העתידית.

למה כדי ללמוד נדל"ן במכללת פסגותשאלות רבות שיש עליהן תשובות מעולות!

משקיעים רבים ויזמי נדל"ן נוטים להיעזר בהלוואות ובמשכנתאות על מנת לרכוש דירות, אך האם צעד זה הוא בהכרח צעד נכון?
האם נכון לרכוש נכסים המיועדים לתמ"א 38 או שנכון להימנע מרכישה זו?
האם קרקעות, שטרם עברו שינוי יעוד הן קרקעות שנכון להשקיע בהן או שיש לרכוש קרקעות רק לאחר שעברו שינוי יעוד? וכיוצא בזאת.
חלק מהפרקטיקה, כמו גם מהכלים החיוניים לביצוע עסקות נדל"ן, אפשר בהחלט לרכוש תוך כדי ניסיון אך המחיר שתדרשו לשלם עבור שיעור זה, עלול להיות כבד מנשוא ולגרום לכם להפסיד את האופציה היחידה, שקיימת ברשותכם למינוף העסק או חייכם הפרטיים. כדי שלא תאלצו לתהות מדוע לא נרשמתם לקורס נדל"ן או לימודי נדל"ן מקיפים, עשו זאת עוד היום ותרוויחו, לא רק השכלה נרחבת בתחום, אלא גם יכולת לבצע מינלינג עם בעלי מקצוע מובילים, לרבות המרצים המובחרים של מכללת פסגות.
רבים נוטים לחשוב כי תשובות אפשר למצוא בספרות המקצועית ויש גם את מי שמאמין שאם הוא קרא את ספרו של איש העסקים והסופר רוברט קיוסאקי "אבא עני אבא עשיר", הרי שהוא מומחה נדל"ן בכיר. הרשו לנו לספר לכם כי לא תמיד ניתן למצוא את התשובות בספרות המקצועית ועל כן ללימודים מוסדרים במכללה מובילה בתחומה כגון פסגות, יש חשיבות נעלה בהצלחת העסקאות אותן תבצעו בעתיד.

היכן נכון בשבילכם/ן ללמוד את תחום הנדל"ן?

אם תשאלו את גוגל היכן נכון לכם ללמוד את תחום הנדל"ן על בוריו, סביר שהוא יציג לכם מגוון נרחב של מוסדות לימוד, בהם אתם יכולים לספוג את הידע לו אתם זקוקים, אך כיצד תדעו לבחור את מוסד הלימודים הראוי ביותר וזה, שדרכו תקבלו את התמורה הגבוהה ביותר בעבור הזמן והכסף אותו תשקיעו? אם כך, התשובה לשאלה זו נתמכת על מספר פרמטרים, וביניהם:

  • רשימה של מרצים בעלי ניסיון רב במתן הרצאות לצד עשייה ענפה בתחום הנדל"ן
  • קורסים בהתאמה מלאה לכל רמת ידע בה מחזיק הסטודנט
  •  מוסד לימודים הוגן בעל תודעת שרות גבוהה ושקיפות מקסימלית
  • הכרות מעמיקה עם סך החידושים המתחוללים בעולם הנדל"ן
  •  ליווי אישי לכל אורך הדרך – לעיתים גם לאחר שהסתיימו הלימודים

מכללת פסגותלימודי נדל"ן - קניה מול השכרה, הינה מכללה בפריסה ארצית מהוותיקות בתחום הנדל"ן, אשר הכשירה מאז שנת 2005 ועד היום למעלה מ- 25,000 סטודנטים, ציידה אותם בכלים פרקטיים והעניקה להם את ההכשרה המתבקשת. לימודים במכללת פסגות, היא החלטה נבונה לכל מי שמבקש לפתח קריירה בתחום הנדל"ן ולהפוך אותו לעיסוק ראשי – באמצעותו יתפרנס ויפרנס את משפחתו.
מאידך, יכולים הלימודים להתאים למי, שמבקש לבצע עסקאות נדל"ן צדדיות במקביל לעבודתו שבשגרה.
לסיכום – אם גם אתם שוקלים להשתלב במסלול הלימודים מתחום הנדל"ן, גשו להתרשם ממכללת פסגות וגלו כי מצאתם בית, שעתיד להכשיר אתכם לעסוק בתחום ואף להיות מובילים בו. ככל שתנסו להיות טובים יותר, כך תגלו כי הכלים הפרקטיים אותם רכשתם במהלך הלימודים, הם שמאפשרים לכם להתקדם בקצב מהיר אל עבר המטרה אותה הצבתם לעצמכם בתחילת הדרך ואף יותר מכך.

יועצי הלימודים שלנו זמינים עבורך, וישמחו לעזור!

יועצי הלימודים שלנו זמינים עבורך, וישמחו לעזור!

דילוג לתוכן