קורס שוק ההון – פותח בפניכם דלתות

כותב: מכללת פסגות
קורס שוק ההון מאפשר גם לאנשים שאפילו לא חלמו על יום שבו יוכלו להתחיל לסחור בבורסה או לנהל תיק השקעות, להתחיל את צעדיהם הראשונים בצעדה קראת עתיד ורוד, מניב תשואות.
קורס שוק ההון הוא שם כללי לקורסים בנושאים שונים אש כל אחד מהם הוא לבנה חשובה המרכיבה את בסיס הידע הנדרש להבנת השוק ומאפשרת את הפעילות בו. שוק ההון מחייב לימוד בהיותו שפה עם היגיון, מבנה, תחביר ואוצר מלים ייחודי.
היתרון בלימוד קורס שוק ההון במכללה אשר כל הקורסים בה מכוונים ליישום מעשי של הידע בשוק עצמו, ואשר המרצים בה הם אנשים הבאים מהשוק הזה ובקיאים במסחר בו, הוא בהיותם חוליות כרוכות זו בזו בשרשרת ידע רלוונטי.
קורסים בלימודי שוק ההון משתלבים זה בזה כאבני פסיפס אשר שילובן זו בזו מאפשר קבלת תמונה מלאה על השוק. לבד מרכישת ידע מעשי למסחר בשוק, מי מהתלמידים שרוצים לשמש כיועצים לניהול תיקי השקעות יכולים לבחור מסלול זה גם מבלי לסחור באופן מעשי ופעיל בשוק ההון.

מכללה בלתי תלויה

מכללת פסגות היא גוף עצמאי אשר אינו מחויב לשום גורם בשוק ההון. היא מהווה מוסד לימודי המקנה ידע וכלים למסחר בשוק ההון. בין הנושאים הנלמדים: סקאלפינג (מסחר תוך יומי), קורס ניהול תיקי השקעות, ניתוח טכני,הכרת מודלים שונים למסחר מט"ח, אופציות מעוף, קורס אג"ח מעשי, ניהול אסטרטגיות, תעודות סל ועוד.
התלמידים נהנים מתנאי לימוד מיטביים, תוך התנסות במסחר בזמן אמת באמצעות חדר מסחר ייעודי המצוי במכללה. המסחר נעשה בפיקוחם של המרצים, הנותנים משוב מיידי לתלמידים העושים את צעדיהם הראשונים במסחר.
לימוד אסטרטגיות ושיטות מסחר, רכישת כלים, הבנת חשיבותו של הגורם הפסיכולוגי במסחר, יכולת קבלת החלטות תוך כדי תנועה וניצול מהיר של מצבים משתנים הם ה"צידה לדרך" שעמה יוצאים התלמידים משערי המכללה לאחר סיום לימודיהם בה.
החיים של כולנו מושפעים מתנודות החלות חדשות לבקרים בשוק ההון. מי שרוצים לקחת חלק במסחר ולהרגיש שבכך הם הופכים מצופים פסיביים בשוק הנמנים רק עם המושפעים ממנו למי שמהווים חלק מהמשפיעים עליו יכולים להתחיל את השינוי במעמדם ובמצבם בלימוד קורס שוק ההון במכללת פסגות.

המכללה עוסקת בלימודי שוק ההון ומסחר בלבד, אינה מספקת שירותי ייעוץ השקעות כהגדרתם בחוק, ואינה בעלת רישיון מכוח החוק. יודגש: מבזקי המידע והשיעורים בחדרי המסחר כוללים נתונים כלליים אודות אירועים בשוק ההון, ואינם מתיימרים להוות תחליף לייעוץ השקעות המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של אדם מסוים

יועצי הלימודים שלנו זמינים עבורך, וישמחו לעזור!

יועצי הלימודים שלנו זמינים עבורך, וישמחו לעזור!

דילוג לתוכן