לימוד מסחר – הדבר האמיתי

כותב: מכללת פסגות
שוק ההון מבוסס על חוקים ועל כללים. כניסה אליו לצורך מסחר מחייבת לימוד יסודי. ישנם מוסדות רבים המציעים קורסים אבל להבדיל מהם ישנה מכללה אשר מכינה את תלמידיה אל העולם האמיתי – אל זירות המסחר בהן הוא מתקיים. במסגרת לימוד המסחר היא מאפשרת ומזמנת התנסות בזמן אמת במסחר באמצעות חדר עסקאות משוכלל ומאובזר.גם אם לא תיהפכו לסוחרים בשוק ההון תצאו נשכרים ומורווחים מרכישת הידע על אודותיו במוסד לימודי, שבו חיים את השוק באופן עמוק ואינטנסיבי.

חשיבות לימוד מסחר ותועלתם

לימוד מסחר מאפשר רכישת ידע הנדרש ממי שרוצים להשתלב בשוק ההון ולהרוויח בו. הפוטנציאל של שוק ההון הוא רב. ככל שתעמיקו בידע השוק תרכשו יתרון יחסי בו. הלימודים מכינים אתכם באופן הדרגתי לקראת הכניסה לשוק זה, אשר מסחר בו עשוי להניב לכם תשואות נדיבות.
אם תחשבו על לימוד מסחר כעל מניפת קורסים גדולה, אשר כל קפל בה מיועד לקורס ייחודי, תוכלו להתרשם מהמגוון העשיר של הקורסים ובהם: היכרות עם הבורסה, קורס ניהול תיק השקעות עצמאי, סקאלפינג (מסחר תוך יומי, המתבצע במרווחי-זמן קצרים), ניתוח טכני, קורס קואצ'ינג, תעודות סל, מודלים מתקדמים ועוד.
כיום לא די בהסתמכות על חוש טבעי למסחר. יש ללמוד את השוק המורכב והתובעני על מנת לסחור בו ולהפיק ממנו את המיטב. התנסות במסחר תוך כדי הלימודים מאפשרת לתלמידים לקבל משוב מיידי על ידי צוות מורים מיומן ואיכותי, המביא עמו היכרות מעמיקה עם "השטח" .

במכללת פסגות לא רק מדברים על השטח, מדברים מתוך השטח. עושים זאת באמצעות ציוד ועזרי לימוד מתקדמים, לרבות גישה ישירה לחדר המסחר חיבור ישיר מהמחשב האישי אל מערכת מסחר און-ליין, בארץ ובחו"ל, שימוש ב'לוח חכם', שליטה מרחוק של המרצה על המחשבים ועוד הופכים לימוד מסחר במכללה לאפקטיבי ויישומי.
לימודים עיוניים המשולבים כל העת בלימודים מעשיים ויישומיים מהווים את ההכנה היסודית והמסודרת ביותר לקראת מסחר בשוק ההון, וניהול תיק השקעות עצמי באופן מושכל ואפקטיבי. הלימודים במכללת פסגות הם המקפצה שלכם אל הפסגה. פשוטו כמשמעו.
הבהרה:
המכללה עוסקת בלימודי שוק ההון ומסחר בלבד, אינה מספקת שירותי ייעוץ השקעות כהגדרתם בחוק, ואינה בעלת רישיון מכוח החוק.

המכללה עוסקת בלימודי שוק ההון ומסחר בלבד, אינה מספקת שירותי ייעוץ השקעות כהגדרתם בחוק, ואינה בעלת רישיון מכוח החוק. יודגש: מבזקי המידע והשיעורים בחדרי המסחר כוללים נתונים כלליים אודות אירועים בשוק ההון, ואינם מתיימרים להוות תחליף לייעוץ השקעות המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של אדם מסוים

יועצי הלימודים שלנו זמינים עבורך, וישמחו לעזור!

יועצי הלימודים שלנו זמינים עבורך, וישמחו לעזור!

דילוג לתוכן