יתרונות הלימוד של קורס תיווך במכללת פסגות

'מתווך' הוא אחד המקצועות הוותיקים שבהחלט שרדו את העידן הטכנולוגי המתקדם. נראה שאת האנושיות, המקצועיות והערכים המוספים שהמתווך מביא עימו לעסקה לא ניתן להחליף בשום טכנולוגיה.
אם כך, לא פלא שכיום לימודי תיווך במכללת פסגות נעשו מבוקשים מאוד ומאפשרים לבוגרים לעבוד במגוון עבודות נחשקות ולהרוויח הרבה כסף. 

אז מהו קורס תיווך, ולמה הוא הפך לכל כך מבוקש?

למרות יוקר המחיה, מחאות הדיור והתלונות הבלתי פוסקות על מחירי הדיור הגבוהים, העובדות בשטח אומרות אחרת לגמרי. אנשים קונים ומוכרים נכסים בקצב מסחרר, החל מדירות, משרדים, מגרשים, קרקעות, נחלות ועוד.
אם כך, אין זה פלא ששוק הנדל"ן לא נח לרגע ומגלגל מיליארדי שקלים מידי שנה. תיווך נדל"ן הוא אחד מתפקידי הליבה בתחום ומאפשר למתווכים ויועצי נדל"ן לעשות עסקאות מוצלחות ולגרוף לכיסם דמי תיווך גבוהים, שעשויים להגיע לעשרות אלפי שקלים רק מעסקה אחת.
בתום הלימודים ניתן לבחור אם לעבוד כעצמאים, שכירים או בחברות יזמות שונות. 
קורס תיווך של מכללת פסגות מכשיר את התלמידים לקבלת ההסמכה הדרושה לעסוק בתחום.
כיום, על פי חוק המתווכים חל איסור לעסוק בתחום ללא רישיון תיווך, ולכן כדי לעסוק בתחום יש לעבור את המבחן הארצי למתווכים מטעם משרד המשפטים. הקורס משלב לימוד תאורתי של חוק המקרקעין שעשוי לסייע למתווכים לפעול בעת סגירות עסקאות וגם מעניק כלים פרקטים לפעילות בשטח.

כל היתרונות בלימוד קורס תיווך במכללת פסגות 

  • קורס מקצועי ומקיף – מכללת פסגות מציעה קורס מקיף ומקצועי אשר יכין את התלמידים בצורה המיטבית  ביותר למבחן המתווכים. בזכות מערך הקורס המקצועי, אחוז המעבר הוא מהגבוהים בשוק!
  • מרצים מיומנים – המרצים של מכללת פסגות הם מהמובילים בתחום. כלל המרצים עם עו"ד ותיקים המתמחים בתחום המקרקעין ובבעלותם משרד פרטי וניסיון בליווי עשרות רוכשי ומוכרי נכסים. המרצים שמים דגש על הסברים פרטניים, זמינים תמיד וקשובים לדרישות התלמידים.
  • קורס שמתאים לכולםקורס תיווך של מכללת פסגות מיועד לאנשים המעוניינים להשתלב בשוק הנדל"ן המאתגר, לעשות הסבה מקצועית, או לחלופין לעסוק בנדל"ן במקביל למקום העבודה, על מנת לייצר הכנסות נוספות.
  • רישיון לתיווך במקרקעין יכול להקנות ערך מוסף ויתרון משמעותי לבעלי מקצועות חופשיים בתחום הנדל"ן, וגם למשקיעים המעוניינים לייצר עסקאות תיווך, ולכן אנשים רבים מתחומי הנדל"ן השונים וגם יזמים יוכלו להשתלב בקורס ולקבל רישיון תיווך.
  • מגוון אפשרויות תעסוקה – בתום הלימודים, תוכלו לבחור היכן תרצו לעבוד, לדוגמה לפתוח משרד תיווך, לעבוד כשכירים בסוכנויות תיווך, בחברות יזמות או בתחום תמ"א 38 המתפתח.
  • מגוון אפשרויות – הקורס מכשיר את התלמידים לעבוד במגוון רב של עסקאות נדל"ן כמו תיווך דירות, משרדים, בניינים, מפעלים, מגרשים, קרקעות, נחלות ועוד. למעשה, תחום תיווך אינו מסתכם רק בדירות, אלא מכיל עולם שלם של אפשרויות מאתגרות ומתגמלות.
  • סיוע בשילוב בשוק העבודה – מכללת פסגות מבצעת שיתופי פעולה עם משרדי תיווך המובילים בארץ, במטרה לסייע לבוגרי הקורס להשתלב בשוק העבודה. רק נציין שקיימת דרישה גדולה למתווכים והמשכורות גבוהות מאוד!
  • קורס קצר וגמיש – הקורס מכיל 11 שיעורים בלבד. 8 מפגשים בכיתה בני שלוש שעות ועוד 3 שיעורים בדיגיטל. המכללה מציעה גם לימודי ערב, כך שתוכלו לשלב את הלימודים עם קריירה.
  • חוות דעת מכללת פסגות – מכללת פסגות היא מהמובילה בתחום ומציעה מגוון רב של קורסים בתחומים שונים כמו שוק ההון, נדל"ן, יזמות, שיווק ועוד. בוגרי הקורסים משתלבים במהירות במקומות עבודה, ומפרגנים למכללה בכל הרשתות החברתיות. את חוות הדעת של הבוגרים תוכלו לקרוא באתר ובדף הפייסבוק של המכללה.

מתעניינים בלימוד קורס תיווך? השאירו פרטים או התקשרו ויועץ לימודים יחזור אליכם למידע נוסף >>> 

יועצי הלימודים שלנו זמינים עבורך, וישמחו לעזור!

יועצי הלימודים שלנו זמינים עבורך, וישמחו לעזור!

דילוג לתוכן