קורס שוק ההון – רמות הסיכון של הסולידיים ושל הנועזים

כותב: מכללת פסגות
קורס שוק ההון מעניק לכם ידע להבנת הנעשה בשוק ההון ומאפשר לכם לרכוש כלים לפעילות בו – אם כיועצים ואם כסוחרים. לשוק זה חוקים וכללים ברורים. הוא אינו זירה כאוטית, המבוססת על הימורים. שוק ההון אינו מדע מדויק אבל בכדי למצות ולמקסם את אפשרויות הרווח בו חשוב ללמוד את עקרונותיו.
קורס שוק ההון במכללת פסגות פותח אפיקים ואופקים לפעילות פיננסית מגוונות. צוות מורים מקצועי ומחויב יגלה לכם את עולמו ומלואו של שוק ההון במגוון קורסים ובהם: קורס ניהול תיק השקעות עצמאי, סקלפינג, קורס ניתוח טכני, מט"ח, אג"ח מעשי ,תעודות סל, ניהול אסטרטגיות מעוף, אופציות מעוף מתקדם ועוד.

יש גם נישות סולידיות בשוק ההון

ניתן לאפיין את העוסקים בשוק ההון גם ואולי בעיקר על פי מידת הסיכון שהם מוכנים לקחת: המעזים והנועזים יהמרו על מסלולים שרמת הסיכון של הכסף בהם גבוהה – ובמקביל אפשרויות הרווח בהם, בעוד המתונים והמאופקים יעדיפו מסלולי השקעה סולידיים, אשר רמת הסיכון בהם נמוכה יחסית.
קורס שוק ההון מאפשר היכרות עם היבטיו השונים של השוק , מסלולי ההשקעה השונים בו, המנגנונים המפעילים אותו, גורמים שונים המשפיעים על הסיכויים לרווח לעומת הסיכונים להפסד ועוד. רכישת ידע במסגרת קורס שוק ההון חשובה לכל אדם, לרבות מי שההשקעה היחידה שלו היא בהפקדת כספיו בפיקדונות קצרי מועד. ישנם מי שבעבורם הבנק שבו מתנהל חשבון משק הבית הפרטי שלהם הוא שוק ההון. אבל גם אנשים פרטיים שאינם אנשי עסקים עשויים לצבור עם השנים סכום כסף המצדיק ואולי אף מחייב השקעה במסלולים חלופיים שונים לבד מהפקדתו בפיקדונות או בתכניות חיסכון קטנות.

השוק שבו משלמים בזמן ובמזומן

שוק ההון שונה מהשוק הפיזי, זה שאותו רבים מאתנו פוקדים מדי שבוע, ובו אנחנו קונים פירות וירקות. אבל חרף השוני – יש גם דמיון ואף צד שווה: גם הוא מבוסס על העיקרון המאפיין את של היצע וביקוש. בכדי לדעת מה לבקש חשוב לדעת מה מציעים. לשם כך חשוב ללמוד על אודות שוק ההון. לימוד קורס שוק ההון יאפשר לכם להיות יועצי ההשקעות של עצמכם או ,לחלופין, לדעת על מה יועצי ההשקעות מדברים כאשר הם מדברים על נושאים שונים הקשורים לשוק ההון.

המכללה עוסקת בלימודי שוק ההון ומסחר בלבד, אינה מספקת שירותי ייעוץ השקעות כהגדרתם בחוק, ואינה בעלת רישיון מכוח החוק. יודגש: מבזקי המידע והשיעורים בחדרי המסחר כוללים נתונים כלליים אודות אירועים בשוק ההון, ואינם מתיימרים להוות תחליף לייעוץ השקעות המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של אדם מסוים

יועצי הלימודים שלנו זמינים עבורך, וישמחו לעזור!

יועצי הלימודים שלנו זמינים עבורך, וישמחו לעזור!

דילוג לתוכן