סקלפינג –הדרך לפסגה עוברת דרך פסגות

כותב: מכללת פסגות
סקלפינג נשמע לכם כמו סינית? אל דאגה. במסגרת לימודי שוק ההון תוכלו ללמוד קורס מסחר תוך יומי, שהוא תרגומו של מושג זה. במסגרת קורסים ייעודיים להיכרות עם שוק ההון המוצעים לכם במכללת פסגות – מוצע גם קורס זה המכשיר את משתתפיו למסחר תוך יומי בבורסה. במהלך הקורס, שנמשך כחודש, יילמדו אסטרטגיות תוך-יומיות המיועדות לטווח קצר בשוק.
סקלפינג אינו קורס בסיסי. הוא מיועד למתקדמים, אשר זה מכבר התוועדו אל נושא המסחר התוך יומי. על מנת להכיר את שוק ההון, אם במטרה להשקיע בו, לייעץ למשקיעים בו או להצטרף אליו כסוחר, ישנה חשיבות רבה ללימוד יסודי ומעמיק שלו. קורס סקלפינג הוא קורס המאפשר רכישת כלי מסחר אפקטיבי. בשל הטווח הקצר שבו הוא מתבצע – בין חמש דקות לשעה – שבמהלכו עשויים או עלולים לנוע אמות הספים והרים עלולים להיעקר ממקומם – אחד הנושאים הנלמדים במסגרת הקורס הינו עבודה מנטאלית במסחר התוך יומי.

מכללה חופשית מכל תלות

אחד היתרונות בלימוד נושאים הקשורים לשוק ההון במכללת פסגות הוא העדר כל תלות שהיא בחברות או בגופים העוסקים בניהול השקעות ומכאן – העדר כל מחויבות כלפי מי מהן. החופש המלאה והמוחלט מאפשר למרצים להתרכז אך ורק בפן המקצועי בתהליך הלימוד.
סקלפינג מתאים למי שחיים בקצב טורבו. מאחר שבכל שוק ההון קיים מרכיב של אי-ודאות, גם נקיטת האסטרטגיה המתאימה ביותר לסוג זה של מסחר אינה ערובה לתשואה גדולה בו, אבל רכישת ידע בסיסי בנושא מסחר תוך יומי הוא תנאי הכרחי לכניסה כדי לסחור בו.
ההכשרה במכללה ממוקדת למטרה אשר לשמה אתם לומדים. מורים המשלבים ידע תיאורטי עם יכולת מוכחת של מסחר מניב בשוק ההון ומסתייעים בעזרי לימוד משוכללים הופכים את הלימוד לייעודי ואפקטיבי.
לבד מקורס סקלפינג ניתן ומומלץ ללמוד קורסים נוספים בשוק ההון ובהם, בין היתר: קורס אג"ח מעשי, קורס ניתוח טכני, קורס קאוצ'ינג, המיועד לסוחרים מתקדמים ומתמקד בגורמים פסיכולוגיים במסחר, אופציות מעוף מתקדם, ניהול אסטרטגיות מעוף, קורס תעודות סל, קורס ניהול תיק השקעות עצמאי באמצעות לימוד מרחוק ועוד.

המכללה עוסקת בלימודי שוק ההון ומסחר בלבד, אינה מספקת שירותי ייעוץ השקעות כהגדרתם בחוק, ואינה בעלת רישיון מכוח החוק. יודגש: מבזקי המידע והשיעורים בחדרי המסחר כוללים נתונים כלליים אודות אירועים בשוק ההון, ואינם מתיימרים להוות תחליף לייעוץ השקעות המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של אדם מסוים

יועצי הלימודים שלנו זמינים עבורך, וישמחו לעזור!

יועצי הלימודים שלנו זמינים עבורך, וישמחו לעזור!

דילוג לתוכן