מקומה של יזמות נדל"ן בשוק ההון, איך הם משיקים?

איך בעצם קשור שוק יזמות הנדל"ן לשוק ההון?

תחום הנדל"ן תופס בשנים האחרונות חלק הולך וגדל בשוק ההון בשל פוטנציאל הרווח הגדול הגלום בו במוסדות לימוד ייחודיים לשוק ההון מיוחד מסלול לימודים ייעודי לנושא הנדל"ן, המקנה להם ידע וכלים לביצוע עסקאות במסגרתו.
הקשר ההדוק בין השניים מחייב היכרות מעמיקה עם שוק ההון, מה שהופך מכללה המקנה ידע וכלים בשני התחומים למקום לימוד מבוקש ומועדף הן על מי שרוצים להכשיר עצמם כסוחרים בשוק ההון או כפעילים ויועצים בתחום הנדל"ן.
שוק ההון משפיע על התשואות בנדל"ן. כאשר נקבעת ריבית נמוכה, לדוגמה, הדבר מעורר ומניע תנועה של רבים לקחת הלוואות משכנתא, בידיעה כי הם ייהנו מהריבית הנמוכה. בעוד הבורסה נחשבת למקום שההשקעה בו אינה בטוחה, ודאי לא כאשר מתגברות מגמות שליליות, קל וחומר כשהבורסה נופלת- הופכת ההשקעה בנדל"ן ליעד חלופי אטרקטיבי.
בשנים האחרונות הכול נוכחים לדעת כי חל גידול הדרגתי מתמיד בעליית מחירי הנדל"ן. מגמה זו אף היא גורמת למי שיכול להשקיע בשוק זה לעשות זאת.

השפעה הדדית בין השווקים השונים

כשם  שהנעשה בשוק ההון משפיע על תחום יזמות הנדל"ן – כך קיימת גם השפעה הפוכה: ירידה או עלייה ערך נכסים ובשוויים משפיעה באופן ישיר ומיידי על הבורסה בארץ כמו גם על בורסות אחרות. המשבר שחל זה מכבר בתחום הנדל"ן בארצות הברית, לדוגמה, גרם למשבר ולמיתון עולמי.
מכללה ייעודית שבה ניתן ללמוד ולרכוש ידע מעמיק ומקיף בשני התחומים מכשירה את התלמידים להבנת המנגנונים המשפיעים על מגמות בשני התחומים ועל הזיקה הדדית בניהם.
שוק ההון והמניות בפעולה
לימודי שוק ההון עשויים לתת לכם מבט פנוראמי מקיף ומעמיק על תחום הנדל"ן ולימוד יסודי של תחום זה מקנה  ידע כיצד להשביח נכסים, כיצד לאתר נכסים פוטנציאליים להשקעה, כיצד להפוך נכס לנדל"ן מניב, כיצד לתמחר נכסים, כיצד לנהל משא ומתן, הכנת תכנית עסקית, דרכים למימון נכסים ועוד.
השקעה בנדל"ן משתלמת – ודאי בטווח ארוך.
עם זאת, חשוב להיות ערניים לשינויים העשויים להשפיע על שווי הנכס.
מי מכם שמתכוונים להשקיע בשוק על מנת להשביח נכסים ולהפיק רווחים בשל הפער בין מחיר הקנייה שלהם לבין מחיר הרכישה, ודאי יפיקו תועלת אם יתייעצו עם מומחים בתחום זה בכלל ומומחים באזור שבו הם מתכוונים לרכוש את הנכס בפרט. ערכו של נכס מושפע, בין השאר, מהיבטים סביבתיים כגון קרבתו אל שירותים מוניציפאליים חיוניים כגון מוסדות חינוך, בריאות, רווחה ועוד.
כאשר מדובר בעסקאות הקשורות לקניית נכסים, השבחתם ומכירתם חשוב לבצע אותן באפן מושכל וזהיר. מדובר בהשקעה כספית בלתי מבוטלת שצריכה להיעשות תוך התבססות על ידע ועל מידע עדכני.
בשוק המבוסס על היצע וביקוש חשוב להיות כל העת עם האצבע על הדופק, לנצל שעות כושר וחלון הזדמנויות.
בשורה התחתונה, המתכתבת עם הכותרת ניתן אפוא לסכם כי מקומו של הנדל"ן בשוק ההון הוא מקום מרכזי וחשוב.

יועצי הלימודים שלנו זמינים עבורך, וישמחו לעזור!

יועצי הלימודים שלנו זמינים עבורך, וישמחו לעזור!

דילוג לתוכן