מסחר במט"ח – כיצד להשתלב בשוק ההון באופן מעשי ומוצלח?

האם נדרשת הבנה יסודית בשוק ההון כדי לסחור בו?


מסחר במט"ח הוא אחד ממגוון הקורסים המוצעים לכם במכללת פסגות, בית ספר ללימוד יסודי ושיטתי של שוק ההון על ענפיו המגוונים.
על מנת להתמצא בשוק ההון, קל וחומר לסחור בו, נדרשת הבנה יסודית ומעמיקה של העקרונות המכוננים אותו, המנגנונים הפועלים בו, הגורמים המשפיעים עליו והמושפעים ממנו. העדר תלות ומחויבות כלפי מי מהגופים העסקיים הגדולים במשק הופכת את המכללה למוסד לימודי אובייקטיבי אשר מכשיר את תלמידיו לפעילות בשוק ההון – אם כמנהלי תיקים, אם כיועצי השקעות, אם כסוחרים ועוד.
חשיבותה של היכרות יסודית ומעמיקה את שוק מטבע החוץ נובעת מהיותו השוק הגדול ביותר בעולם. מדובר בשוק שפתוח ופעיל 24 שעות ביממה, ואשר היקף הפעילות בו נאמד בכשלושה טריליון דולר ביום.

מסחר במט"ח – הבנת השוק על כל רבדיו

מסחר במט"ח מבוסס על שינויים תכופים בשערי חליפין של מטבעותיהן של מדינות שונות ברחבי העולם.
כדי להבין את הסיבות והגורמים להפרשי שערים בין מטבעות של מדינות (אשר מהותו של המסחר הוא התבססותו על הפרשים בשערי החליפין) נדרש לימוד יסודי. במיוחד חשוב הלימוד למי שמתעתדים להצטרף אל המסחר. במכללת פסגות תוכלו לרכוש את היסודות הנדרשים להבנת שוק ההון בכלל ובשלב מתקדם יותר ללמוד על אודות כל מה שנדרש בתחום.
חשוב לציין, כי חלק הארי של המסחר במטבע חוץ לא נעשה למטרות רווח אלא להמרת כספים, לאחזקת יתרות של מטבע חוץ ולגידור סחורות (של יבואנים ושל יצואנים). מסחר במט"ח נחשב כחדש יחסית. הטכנולוגיה הזמינה האיצה את הנגישות והזמינות לסוג זה של מסחר והאיצה אותו. לרשותכם מגוון קורסים בשוק ההון, המאפשרים לכם לימוד מדורג ושיטתי, מהקל אל הכבד, של עולם המסחר המרתק, הפותח בפני המשקיעים בו שפע של הזדמנויות ואופקים כלכליים ורודים.
אם מסחר במט"ח מעניין אתכם ועשוי להועיל לכם, תוכלו ללמוד את כל מה שנדרש וחשוב לדעת עליו במכללה אשר מכשירה תלמידים להשתלבות בשוק ההון. בחדר העסקאות שבמכללה תוכלו לסחור תחת פיקוח והשגחה של מורים שבקיאים היטב בנעשה בשוק ההון.
להצליח בשוק ההון זה לא עניין של מזל, זה עניין של ידע אפשר להשקיע בצורה חכמה יותר – בואו ללימודי שוק ההון במכללת פסגות>>>

המכללה עוסקת בלימודי שוק ההון ומסחר בלבד, אינה מספקת שירותי ייעוץ השקעות כהגדרתם בחוק, ואינה בעלת רישיון מכוח החוק. יודגש: מבזקי המידע והשיעורים בחדרי המסחר כוללים נתונים כלליים אודות אירועים בשוק ההון, ואינם מתיימרים להוות תחליף לייעוץ השקעות המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של אדם מסוים

יועצי הלימודים שלנו זמינים עבורך, וישמחו לעזור!

יועצי הלימודים שלנו זמינים עבורך, וישמחו לעזור!

דילוג לתוכן