לימודי שוק ההון – בהצלחה בדרך החדשה!

כותב: מכללת פסגות
גם אם אתם לא מייחדים תשומת לב מיוחדת לתחום הכלכלה והפיננסים, אתם מושפעים ממהלכים שונים המתקיימים בו. אין יום שמי מכם שצופים בטלוויזיה, מאזינים לרדיו וקוראים עיתונים לא נחשפים למושגים שונים כגון: אופציות מעו"ף, ניתוח טכני, מסחר בוול סטריט, אג"ח, מט"ח, מדד תל אביב ועוד. רוצים להבין יותר? רוצים להצטרף אל מי שמושגים אלה הינם לחם חוקם? לימודי שוק ההון במכללת פסגות שתכשיר אתכם להצטרף כסוחרים אל השוק הם המקום המתאים לכם.
אין קיצורי דרך, ודאי לא בנושא כה מורכב כמו שוק ההון. המכללה מציעה לכם מסגרת לימודית מובנית, שבה, בסיוע יועצי הלימודים, תותאם לכם תכנית לימודים אישית, אשר תאפשר לכם לרכוש בסיס רחב ומוצק של ידע על אודות שוק ההון. זה המקום וזה הזמן לעשות את הצעד הראשון: ליצור קשר באמצעות הטופס המקוון באתר המכללה.

לימודי שוק ההון – לומדים ומתנסים

כבר עם כניסתכם, לאחר סיום הלימודים ואולי אף במהלכם, אל שוק ההון, תיווכחו כי במונחי עלות -תועלת, ההשקעה בלימוד היא משתלמת, כדאית ומועילה ללא כל ספק. על מנת להשקיע בשוק ההון באופן מושכל, יש הכרח להכירו לפני ולפנים. המכללה מזמנת לכם אפשרות להכיר את הנישות השונות בשוק מורכב ותנודתי זה.
על מנת להשתכנע בכדאיות לימודי שוק ההון תוכלו לשמוע את עדותם של תלמידים אשר הלימודים במכללה סללו להם דרך חדשה, שבה הם נהנים להעז ולקחת סיכונים מחושבים ולהרוויח. המכללה מציעה לכם תנאי לימוד משופרים, הכוללים את הטובים שבמרצים, עזרי לימוד משוכללים המסייעים להפנים ולהטמיע את החומר הנלמד, חדר עסקאות אינטרנטי שבו מתבצעות השקעות בפיקוח ובליווי של המרצים, שהינם גם אנשים מנוסים מאוד בשוק ומכירים את פעילותו זה מכבר.
בוגרים רבים של המכללה הגיעו אליה ללא כל ידע בנושא. בהדרגה, תוך כדי התקדמות במסלול הלימודים, הם נוכחו לדעת כי לא זו בלבד ש"השד אינו נורא כל כך" אלא שאין בכלל שד…
לימודי שוק ההון מיועדים לכל מי שרוצים לחולל שינוי בחייהם ולסלול לעצמם נתיב חדש, פורץ דרך, בשגרת החיים. רצון ונכונות להשקיע ולהתנסות בשוק זה עתידים לפתוח בפניכם אפשרויות תעסוקה מגוונות כמשקיעים וכיועצים בשוק המוסדי ובשוק הפרטי.

המכללה עוסקת בלימודי שוק ההון ומסחר בלבד, אינה מספקת שירותי ייעוץ השקעות כהגדרתם בחוק, ואינה בעלת רישיון מכוח החוק. יודגש: מבזקי המידע והשיעורים בחדרי המסחר כוללים נתונים כלליים אודות אירועים בשוק ההון, ואינם מתיימרים להוות תחליף לייעוץ השקעות המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של אדם מסוים

יועצי הלימודים שלנו זמינים עבורך, וישמחו לעזור!

יועצי הלימודים שלנו זמינים עבורך, וישמחו לעזור!

דילוג לתוכן