לימודי שוק ההון באינטרנט – קורסים אונליין בכל מקום ובכל זמן שנוח לכם!

הפלטפורמה הטכנולוגית המתקדמת של רשת האינטרנט מאפשרת לקיים באמצעותה מערך לימודים מורכב, רב תחומי, שממנו עשויים ליהנות כל המחוברים לרשת

אחד התחומים שבהם באים לידי ביטוי היתרונות הרבים הגלומים ברשת האינטרנט ללימודים הינו לימודי שוק ההון באינטרנט.

במכללת פסגות מוצעים בין שאר נושאי הלימוד הרבים והמקיפים בשוק ההון לימוד מרחוק של תחום ניהול תיק השקעות. גם כאשר המרצה והתלמידים אינם שוהים במתחם אחד, תחת קורת גג אחת, הם יכולים לשאול שאלות ולקבל תשובות און ליין, היות והשיעור מתקיים באופן שבו הכול בו גלוי, נגיש וזמין. במסגרת לימודית דיגיטלית זו מתקיימים גם שיעורים במסגרת וידאו קונפרנס (מדי שבועות אחדים מתקיים גם שיעור פרונטאלי).

מהו מסחר יומי אונליין בבורסה?

לימודי שוק ההון באינטרנט מאפשרים בניית תכנית לימודית אישית, המתואמת ליכולותיו של כל תלמיד. התלמידים מתחברים מביתם, ישירות, אל חדר המסחר האינטרנטי המצוי במכללה ובליווי המרצים, בפיקוחם ובהשגחתם, יכולים להתנסות במסחר, בקניית מניות ובמכירתן.

האפשרות ללמוד מהבית קורס מקצועי יישומי בשוק ההון מאפשרת לתלמידים לחסוך שניים מהמשאבים היותר יקרים שלהם בפרט ושל כל בני האדם בכלל – זמן וכסף. גם באמצעות הלימוד באינטרנט מוענק לכל תלמיד יחס אישי. כל תלמיד יכול לקבל מענה מיידי על כל שאלה, מה שהופך את הלימוד לאפקטיבי ביותר.

לימודי שוק ההון באינטרנט – מתחילים מאפס !

העדר ידע קודם בתחום זה אינו מהווה מכשול. הלימודים מיועדים לכול. באמצעות מילוי פרטיכם בטופס המקוון תוכלו לקבל מידע על אודות אפשרות הלימוד באינטרנט. הניסיון הנצבר מוכיח את כדאיות הלימוד באמצעות האינטרנט ויעילותו.

הממשק פשוט, זמין ונגיש לכל מי שמייעדים עצמם לעסוק בשוק ההון – אם במסחר, אם בייעוץ ואם בניהול תיקי השקעות. הלימודים מעשיים ויישומיים. המרצים הם אנשים הבקיאים בשוק ההון לפני ולפנים.

לימודי שוק ההון באינטרנט מתקיימים במכללה אשר ייעודה הוא להכשיר באופן מעשי סוחרים לשוק ההון. המכללה פועלת כחברה עצמאית בלתי תלויה בגוף כלכלי כלשהו שעיסוקו בניהול השקעות או בתיווך מניות, כך נשמר העדר תלות מוחלט ויכולת לפעול באופן בלתי מוטה , אובייקטיבי ומקצועי לחלוטין.

המכללה עוסקת בלימודי שוק ההון ומסחר בלבד, אינה מספקת שירותי ייעוץ השקעות כהגדרתם בחוק, ואינה בעלת רישיון מכוח החוק. יודגש: מבזקי המידע והשיעורים בחדרי המסחר כוללים נתונים כלליים אודות אירועים בשוק ההון, ואינם מתיימרים להוות תחליף לייעוץ השקעות המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של אדם מסוים

 

יועצי הלימודים שלנו זמינים עבורך, וישמחו לעזור!

יועצי הלימודים שלנו זמינים עבורך, וישמחו לעזור!

דילוג לתוכן