לימודי פורקס – הדרך שלכם להצלחה

מהם לימודי פורקס?

לימודי פורקס הם לימודים המהווים חלק בלתי נפרד מלימודי שוק ההון.
הם מקנים ידע בתחום המט"ח ברמה ובעומק המאפשרים כניסה אל שוק ההון ומסחר בו. במסגרת הלימודים מתוודעים הסטודנטים אל השוק, לומדים את מושגי היסוד בו, מקומו בשוק ההון והשפעתו עליו, עורכים ניתוח נתונים ככלי המאפשר קבלת החלטות מושכלות, היכרות עם סוגי המטבעות הכלולים בשוק מטבע החוץ והגורמים השונים (מוסדות, גופים וארגונים) המשפיעים עליו, ביצוע עסקאות לטווח קצר ולטווח ארוך, רכישת כלים לניתוח ועוד.


לימודי פורקס במכללה המכינה אתכם לפעילות האמתית בשוק ההון, מכללה אשר אינה משרתת אינטרס של גוף עסקי כל שהוא היא מקום טבעי ומועדף ללימודי שוק ההון בכלל ולימודי פורקס בפרט.
דגש על לימוד מעשי, תוך דגש על המרכיבים השונים הנדרשים להצלחה, לרבות רכישת יכולת הבנה של שיטות ניתוח טכני ויישומן, הלכה למעשה, בשוק זה באופן המאפשר למקסם את הרווחים בו הם ממאפייניה של מכללת פסגות, המציעה לכם לימודי פורקס בתנאים מיטביים בקורס המועבר על ידי הטובים באנשי המקצוע בתחום שוק ההון.

השוק הגדול בעולם

חשיבות לימודי פורקס נובעת מהיות שוק הפורקס הגדול בשווקים הפיננסיים בעולם. לימודו מתחייב מהצורך להצליח במסחר בשוק ההון בבורסות העולם ומההכרח להכיר תבניות מסחר מרכזיות בו. הלימודים של שוק המט"ח במכללה יישומית משלבים לימוד חומר תיאורטי עם לימוד אסטרטגיות וטכניקות של מסחר אפקטיבי.
לימודי פורקס יקנו לכם יכולת להתמודד באופן מושכל עם התנודות בשערי החליפין בשוק המט"ח. הערך המוסף של לימוד במכללה הוא, בין השאר, המלצות על איך קונים מניות על פי הכלים שהתלמידים רוכשים בלימודיהם, ותוך פיקוח, משוב וליווי צמוד של המורים את התלמידים במהלך ביצוע העסקה עד השלמתה.
לימודי פורקס מאפשרים לכם להיווכח במופרכות של האמירה – כל העולם כולו גשר צר מאוד.
בשוק ההון, ההיפך הוא הנכון: כל העולם כולו הוא אוטוסטראדה רבת נתיבים. הלימודים במכללת פסגות יכוונו אתכם אל הדרכים היותר כדאיות והיותר משתלמות.

המכללה עוסקת בלימודי שוק ההון ומסחר בלבד, אינה מספקת שירותי ייעוץ השקעות כהגדרתם בחוק, ואינה בעלת רישיון מכוח החוק. יודגש: מבזקי המידע והשיעורים בחדרי המסחר כוללים נתונים כלליים אודות אירועים בשוק ההון, ואינם מתיימרים להוות תחליף לייעוץ השקעות המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של אדם מסוים

יועצי הלימודים שלנו זמינים עבורך, וישמחו לעזור!

יועצי הלימודים שלנו זמינים עבורך, וישמחו לעזור!

דילוג לתוכן