לימודי ניהול תיקים / קורס ניהול תיק

כותב: מכללת פסגות

ניהול תיקי השקעות

קורס ניהול תיקי השקעות, הינו הקורס הבסיסי ביותר ללימודי שוק ההון במכללה המובילה ביותר בארץ, "מכללת פסגות". קורס זה מורכב משלושה חלקים:

  1. חלקו הראשון של הקורס הינו תיאורטי ועוסק בהכרת המוצרים הפיננסים הנסחרים בבורסה.
  2. בחלקו השני, נכיר את שיטת הניתוח הטכני על מרכיביו השונים, תוך כדי התנסות מעשית בכיתות המחשבים במערכות המסחר מן המתקדמות בשוק.
  3. ובחלקו השלישי והאחרון, נעסוק בעיקר בפרקטיקה ויישומיות החומר הנלמד ונצבור את ניסיון המסחר יחד עם שירות האיתותים של המכללה.

משך הקורס:

הקורס בהיקף של 30 שעות אקדמאיות. הלימודים יערכו במתכונת ערב, פעם בשבוע, כך שלא יפגעו בשגרת העבודה שלך. אם אתה זקוק לקורס בשעות הבוקר, יש לנו פתרון מעולה עבורך. תוכל לקרוא עוד על הפתרון בעמוד הבא.

האם קורס ניהול תיקים מתאים לי ?

כן! קורס ניהול תיקים מתאים לכלל האוכלוסייה, שכן אינו דורש ידע מוקדם. הלימוד מתחיל בהבנה של היסודות עליו מתבסס שוק ההון ,כמו מהי מניה? מהו מדד? מהי קרן נאמנות? תעודות סל?

מהו שירות האיתותים של המכללה?

שירות האיתותים של פסגות LIVE מספק מניות מומלצות לקניה מהשוק הישראלי והאמריקאי. צוות האנליסטים של מכללת פסגות יעדכן אתכם בזמן אמת על עסקות חמות שיוצאות לדרך, וילווה את העסקה לכל אורכה ע"י שליחת עדכונים והתראות לתיבת הדואר האלקטרוני ולמכשיר הטלפון הנייד שלכם.

חדר המסחר – פסגות LIVE:

סטודנטים של המכללה יוכלו להשתתף בחדר המסחר של פסגות LIVE – כיתת אינטרנט ייחודית בה מתקיימים מדי יום שיעורים לימודיים המועברים בזמן אמת ע"י הסגל המקצועי של מכללת פסגות.

מהי הפרקטיקה?

הפרקטיקה הינה יישום הכלים הנלמדים כבר במהלך הקורס. יישום זה מתבצע כבר במהלך השיעור בכיתות הממוחשבות, שם נלמד ליישם את הכלים לניתוח טכני. בנוסף, נלמד להזין את הפקודות במערכות המסחר על מנת לרכוש את הביטחון והניסיון למסחר אמיתי. כמו כן, הפרקטיקה נמשכת בחדר המסחר האינטרנטי, שם נמצאים האנליסטים של המכללה ומבצעים עסקאות ביחד אתכם בזמן אמת.

מה קורס ניהול תיקים מקנה לי ?

קורס ניהולי תיקי השקעות מעניק ידע מורחב לגבי אפיקי ההשקעה השונים. בסיום הקורס, לאחר למידת הכלים ומערכות המסחר, תדעו כיצד לנתח מניות, להבין האם כדאי לקנות אותה? או לא? וכיצד למזער הפסדים ולדעת מתי לקחת רווחים.

מהו הסטאז'?

הקורס כולל בתוכו סטאז' מעשי במטרה ליישם את כל החומר הנלמד בקורס. כל תלמיד ינהל תיק השקעות עצמאי בסך 50,000 ש"ח (כסף לא אמיתי בליווי סוחרים של המכללה). שלב הסטאז' מעניק ניסיון מסחר מעשי בשוק אמיתי. בנוסף להתנסות בחשבון דמו, יש חשיבות לפתיחת חשבון אמיתי בכדי ליישם את האיתותים הנשלחים ע"י האנליסטים של המכללה.

למה לבחור דווקא בנו ?

  • מכללת פסגות הינה המכללה היחידה ששמה דגש על הפרקטיקה וצבירת הניסיון במסחר.
  • המכללה מעניקה יחס אישי תוך כדי הקורס וגם אחריו.
  • אחד מיתרונותיה הבולטים של המכללה הוא אינטראקציה ישירה מול צוות המרצים.
  • במכללת פסגות ישנה האפשרות לשבת אחד על אחד עם המרצה המלווה שתפקידו לחזק את הסטודנט בחומר הנלמד.
  • מכללת פסגות מאפשרת לחזור על הקורס במשך שנה ללא הגבלה בכמות הפעמים.

המכללה עוסקת בלימודי שוק ההון ומסחר בלבד, אינה מספקת שירותי ייעוץ השקעות כהגדרתם בחוק, ואינה בעלת רישיון מכוח החוק. יודגש: מבזקי המידע והשיעורים בחדרי המסחר כוללים נתונים כלליים אודות אירועים בשוק ההון, ואינם מתיימרים להוות תחליף לייעוץ השקעות המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של אדם מסוים

יועצי הלימודים שלנו זמינים עבורך, וישמחו לעזור!

יועצי הלימודים שלנו זמינים עבורך, וישמחו לעזור!

דילוג לתוכן