השקעה בבורסה בסכומים קטנים – הצעד הראשון!


חולמים על רווחה כלכלית?
מעוניינים להגדיל את הכנסותיכם החודשיות מבלי לוותר על מקור ההכנסה הקיים?
זה הזמן לדעת יותר על אפשרויות ההשקעה בבורסה המאפשרת לכל אחד ואחת מבינכם לייצר הכנסה נוספת גם בסכומי השקעה קטנים.
השקעה בשוק ההון - סכומים קטנים

עבור רבים מבינכם, השקעה בבורסה ומסחר בשווקי ההון, מיועדת אך ורק לבעלי הון או לבעלי הכנסות גבוהות במיוחד היכולים להרשות לעצמם לסחור בבורסה באמצעות מנהלי תיקי השקעות של המערכת הבנקאית או בתי ההשקעות הפועלים בארץ ובעולם.
תפיסה שגויה זו מקורה ב- "החשיבה הפיננסית הישנה" במסגרתה כולנו הורגלנו לחשוב שהכסף שלנו ינוהל טוב יותר על ידי גורמים חיצוניים אשר הם אלו שיחליטו עבורנו מה טוב לכסף שלנו וזאת תמורת עמלות "שירות" גבוהות במיוחד.
בעידן בו אנו חיים, עידן המידע , לטכנולוגיה ולמידע יש כוח לא מבוטל ובתנאי שנדע להשתמש בו כראוי . כיום סוחרים בשוק ההון יודעים כיצד לעשות זאת לטובת השקעותיהם, כללי המסחר של היום כלל וכלל לא דומים לשנים עברו.
נוצרה פה הזדמנות שלא הייתה קיימת, שוק ההון הפך לשוק אטרקטיבי יותר מבעבר , כל אחד ואחת מביניכם יכול לפתוח תיק השקעות ולנהל אותו באופן עצמאי מבלי להידרש לעמלות מסחר ודמי ניהול גבוהים.
סוגי המסחר העצמאי בבורסה ושווקי ההון, מאפשרת למעשה לכל סוחר באופן עצמאי לייצר הכנסה חודשית נוספת במינימום זמן וזאת לאחר קבלת הידע המקצועי הנדרש לצרכי קבלת החלטות מסחר נכונות ,בתזמון הנכון היכולות למנף את כספי ההשקעה שלכם.

מסחר עצמאי בבורסה – מה זה בכלל ולמי הוא מיועד?

מסחר עצמאי בבורסה הוא למעשה מסחר המנוהל על ידי בעל חשבון המסחר והוא מיועד לכל אילו מביניכם המעוניינים לייצר לעצמם הכנסה נוספת משוק ההון מבלי להידרש לעמלות ניהול גבוהות במסגרת ניהול תיק השקעותיהם על ידי המערכת הבנקאית והגופים הפיננסיים השונים העוסקים בתחום.
איך לנהל את תיק ההשקעות שלכם

המסחר העצמאי מתאפשר באמצעות פתיחת חשבון מסחר והגדרת ייעודו כגון: מסחר בבורסה בארץ, מסחר בבורסות זרות, מסחר במטבעות חוץ (מט"ח) וכדומה. בניגוד לתפיסה הרווחת בקרב רבים מביניכם שעולם ההשקעות והמסחר בבורסה הינו זר להם, המסחר העצמאי בבורסה ובשווקי ההון השונים מתאפשר גם באמצעות סכומי השקעה קטנים ולכן הוא מיועד ומותאם לכל אחד ואחת מביניכם בהתאם ליכולותיו הכלכליות.
על מנת להתחיל לסחור בבורסה ובשווקי ההון באופן עצמאי, אנו ממליצים תחילה לרכוש את הידע המקדים הנדרש לצרכי קבלת החלטות מסחר. באמצעות קורסי המסחר השונים המוצעים לכם במכללת פסגות המובילה את תחום לימודי שוק ההון בישראל, גם אתם תוכלו לעשות את צעדיכם הראשונים בשוק ההון ולייצר לעצמכם הכנסה חודשית נוספת וזאת תוך יישום הידע שקיבלתם הלכה למעשה בתיק ההשקעות אותו תוכלו לנהל לאחר תהליך ההכשרה שתעברו.

מהם סוגי הקורסים הקיימים כיום להשקעה בבורסה?

הקורסים הקיימים עבורכם במכללת פסגות הם :הקורס למסחר יומי (DAY TRADE), הקורס לניהול תיקי השקעות עצמאי, קורס למסחר באופציות קורס למסחר באג"ח וקורס Capital Manegment – ניהול פיננסי . קורסים אלו יחשפו בפניכם את כל הידע הנדרש לצורכי מסחר עצמאי בבורסה ושווקי ההון ויספקו עבורכם את כל הכלים באמצעותם תוכלו לקבל החלטות מסחר באופן עצמאי ומושכל בדרך לרווחה כלכלית ויצירת מקורות הכנסה נוספים.
הקורסים השונים מיועדים גם לאלו מבינכם המשקיעים כבר את כספם בשוק ההון באמצעות יועצי השקעות או מנהלי תיקים וגם עבור מי  שעולמות הבורסה ושווקי ההון הנם זרים.
הקורסים המקצועיים של מכללת פסגות בתחום לימודי שוק ההון, משלבים בתוכם עבודה מעשית עצמאית של המשתתף בקורס וזאת במסגרת תרגול החומר הנלמד באמצעות חדרי המסחר לצפייה ,אשר מלמדים ומראים הכיצד יש לאתר ולתזמן את העסקאות שלנו וזאת ע"פ החומר שנלמד במהלך הקורס.
מערכת מסחר דמו המאפשרת לסוחר לבצע מגוון רחב של פקודות מסחר וירטואליות – לשם קבלת מיומנות בהפעלת אותה מערכת מסחר משוכללת ומתקדמת, ניהול ומעקב צמוד אחר העסקאות שנפתחו.
קורסים אלו מיועדים לכל אילו מבינכם המעוניינים לצאת לדרך כלכלית חדשה ולייצר לעצמם הכנסה חודשית נוספת גם בסכומי השקעה קטנים. הקורסים מועברים בסניפיה השונים של מכללת פסגות ברחבי הארץ והם מתקיימים במתכונת של מפגשים שבועיים ובתוך כיתת לימוד בשעות הערב.
כמו כן ניתן לשלב את הקורס גם במשך שעות אחרות אשר מתאימות לכל אחד לפי סדר יומו, זאת ע"י מפגשם אישיים עם מאמן אישי שמתאים את תכנית הלימודים לקצב התקדמותו של המשתתף בה.

 

יועצי הלימודים שלנו זמינים עבורך, וישמחו לעזור!

יועצי הלימודים שלנו זמינים עבורך, וישמחו לעזור!

דילוג לתוכן