סקאלפינג – אז מה זה בעצם?

כותב: מכללת פסגות
סקאלפינג, מסחר תוך יומי, היא אחת משיטות המסחר המאתגרות והקשות ביותר הקיימות במסחר היומי. נדרשות בו דריכות וערנות מרבית, היות שעל הסוחרים בשיטה זו להיכנס אל עסקה ולצאת ממנה בתוך זמן קצר, העשוי להיאמד בשניות.
שיטת סקאלפינג עשוי להתאים למי שרוצים להיכנס עם כמות חוזים גדולה שתניב להם תשואה גבוהה בדרגת סיכון נמוכה. אם אתם קצרי רוח וקצרי נשימה – על פניה, שיטה זו עשויה להתאים לכם, אבל דמו בעיני רוחכם כמה ממושכות היו ההכנות שערכו האצנים המהירים בתבל לקראת המשחקים האולימפיים, כמה מאומץ ותובעני היה המאמץ שנדרש מהם להתאמן ולהגיע למשחקים בשיא כושרם…
במכללת פסגות, מכללה ללימודי שוק ההון, מוצע לכם קורס בנושא זה. על מי שמתכוונים לסחור במסחר תוך יומי להיות מיומנים ובעלי משמעת עצמת חזקה, היכרות מעמיקה את השוק, כושר זיהוי הזדמנויות וניצולן.
סקאלפינג – סוס ורוכבו…
סקאלפינג משול למעבר מכשולים בעודכם רוכבים על סוס, אשר ללא אזהרה מוקדמת וללא איתות מקדים הוא עלול לפתע להשתולל או להירתע ממעבר מכשול מסוים ואתם, הרוכבים, נדרשים לשלוט עליו – פעם לדרבן ולהאיץ ופעם לרסן ולמתן.
תנאי הכרחי לאפשרות לסחור באופן מושכל בשיטת המסחר התוך יומי הוא לימוד עקרונות שוק ההון. המכללה מציעה מסגרת מסודרת ללימוד שיטתי ומובנה של שוק ההון. עם זאת, גם לאחר לימוד מסודר, ייתכן כי מסחר תוך יומי אינו האפיק המתאים להשקעתכם.
על מנת לבחון את מידת הבשלוּת שלכם לסחור בשיטה זו עליכם ללמוד, תחילה, את שוק ההון לפרטיו ולעומקו ולהתנסות במסחר 'על יבש' תוך חשיפה למודלים השונים. המרצים במכללה מלווים אתכם באופן צמוד ועשויים לייעץ לכם על-פי מיטב הידע, שיקול הדעת והניסיון שלהם במסחר בשוק ההון.
ייתכן כי לפני המסחר התוך יומי עדיף להתנסות בשיטות מסחר יותר מתונות ויותר סולידיות, כחלק מתהליך הלימוד המעשי ומההתנסות בזירת המסחר האמיתי. ברור כי בכל השקעה יש מרכיב של הימור, אבל הימור, כסיכון מחושב ומבוקר, צריך להיעשות בהיגיון ובכפוף לשיטה קיימת.
יותר מאשר סוגי מסחר אחרים בשיטת סקאלפינג – ניתן לסחור בצורות ובאופנים שונים. כל סוחר בה מסגל לעצמו שיטת מסחר המתאימה לאופיו ולמידת תעוזתו.

המכללה עוסקת בלימודי שוק ההון ומסחר בלבד, אינה מספקת שירותי ייעוץ השקעות כהגדרתם בחוק, ואינה בעלת רישיון מכוח החוק. יודגש: מבזקי המידע והשיעורים בחדרי המסחר כוללים נתונים כלליים אודות אירועים בשוק ההון, ואינם מתיימרים להוות תחליף לייעוץ השקעות המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של אדם מסוים

יועצי הלימודים שלנו זמינים עבורך, וישמחו לעזור!

יועצי הלימודים שלנו זמינים עבורך, וישמחו לעזור!

דילוג לתוכן