סמוך רק על עצמך

כותב: מכללת פסגות
ישנם הרבה אנשים שאומרים כשאני אפרוש ההכנסה שלי תרד במילים אחרות הם אומרים אני מתכנן לעבוד קשה כל ימי חיי ואח"כ כשאפרוש אהיה עני יותר.
מיליוני עובדים סומכים על תוכנית הפרישה שלהם על קופת הגמל, ביטוח מנהלים וכו'. החיסרון של התוכניות הנ"ל שאתם בונים עליהן כעוגן פיננסי לעתיד, אלו תוכניות ש צמודות למדד של שוק המניות, וכפי ששמתם לב השווקים עולים ויורדים לכן יש צורך בהבנה פיננסית.
השאלה שאני שואל מה יקרה לעובדים הללו אם למשל יגיעו לגיל 67  והשוק יתמוטט.

מה אז נגיד? תמשיכו לעבוד?

לכן אני מודאג ואני חושב שאנו צריכים לחנך את האנשים של היום למודעות פיננסית גבוהה יותר ולסמוך רק על ההחלטות האישיות שלי ולא שהממשל או הבנק ינהל אותי.
הרבה אנשים עכשיו אומרים לעצמם אין לי כח לזה אין לי ידע והתירוץ הנפוץ אין לי זמן.
אז תשובה קטנה יש לי אליכם לכל אלו שחושבים שזה מורכב. ביל גייטס, מייקל דל מייסד חברת דל, הנרי פורד והרשימה עוד ארוכה, לא סיימו בית ספר!!!! כן כן מה ששמעתם! לא סיימו בית ספר, כלומר הכל מתחיל רק ברצון. ללמוד ולהבין את התחום המדהים הזה שנקרא פיננסים.

המכללה עוסקת בלימודי שוק ההון ומסחר בלבד, אינה מספקת שירותי ייעוץ השקעות כהגדרתם בחוק, ואינה בעלת רישיון מכוח החוק. יודגש: מבזקי המידע והשיעורים בחדרי המסחר כוללים נתונים כלליים אודות אירועים בשוק ההון, ואינם מתיימרים להוות תחליף לייעוץ השקעות המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של אדם מסוים

יועצי הלימודים שלנו זמינים עבורך, וישמחו לעזור!

יועצי הלימודים שלנו זמינים עבורך, וישמחו לעזור!

דילוג לתוכן