מעולם בהיסטוריה לא הייתה הזדמנות כה גדולה…

כותב: מכללת פסגות
מעולם בהיסטוריה, לא הייתה הזדמנות כה גדולה לחולמים מעשיים כפי שקיימת עתה. ההתמוטטות הכלכלית הורידה את כל האנשים, מעשית, לאותה רמה. מירוץ חדש עומד להתחיל.
כללי המירוץ השתנו, מפני שעתה אנו חיים בעולם שהשתנה, שברור כי הוא מעדיף את ההמונים, את אלה שלא הייתה להם הזדמנות כלל או הזדמנות מועטת סיכויים בלבד להצליח.

למה אני מספר לכם את זה?

אנשים כל הזמן שואלים אותי מתי הזמן הנכון להיכנס לבורסה, אז אני אומר שסוחר משופשף תמיד יידע למצוא את ההזדמנויות לעשות כסף ולייצר מקור הכנסה נוסף  בשוק ההון, אבל למי שרק מתחיל שווה להיכנס מתי שישנה הזדמנות גדולה ואמיתית… כשהבורסה על הקרשים.
בחודשים האחרנים הבורסה ירדה בקרוב ל30% זה אומר שישנה הזדמנות אמיתית לעשות כסף ולייצר מקור הכנסה נוסף בשוק ההון.
כאשר אנו חוקרים את אלה שהתעשרו, אנו מוצאים שמדובר באנשים ממוצעים מכל הבחינות, אין להם כשרונות או יכולות גדולות יותר מאשר לאנשים אחרים. ברור שהם אינם מתעשרים בזכות הכישרון והיכולות שחסרים לאנשים אחרים, אלא בגלל שהם פעלו בדרך מסויימת. בדרך של ניצול הזדמנויות.
בפרוץ השנה החדשה – אני מזמין אתכם, להיות אלו שפורצים את הדרך – לעצמכם ולאלו שיבואו בעקבותיכם ולפרוץ את הדרך. בעיני, זה קודם כל ברמה האישית של כל אחד.
השנה הזו הדרך לעצמאות כלכלית קרובה מתמיד.
היפכו את השנה הקרובה לשנת ההזדמנויות שלכם.

המכללה עוסקת בלימודי שוק ההון ומסחר בלבד, אינה מספקת שירותי ייעוץ השקעות כהגדרתם בחוק, ואינה בעלת רישיון מכוח החוק. יודגש: מבזקי המידע והשיעורים בחדרי המסחר כוללים נתונים כלליים אודות אירועים בשוק ההון, ואינם מתיימרים להוות תחליף לייעוץ השקעות המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של אדם מסוים

יועצי הלימודים שלנו זמינים עבורך, וישמחו לעזור!

יועצי הלימודים שלנו זמינים עבורך, וישמחו לעזור!

דילוג לתוכן