מכללה שוק ההון לעתיד תעסוקתי בטוח

כותב: מכללת פסגות
השאלה המרכזית איתה מתמודדים אזרחים רבים במדינת ישראל, היא מהו תחום התעסוקה בו נכון להשקיע, להתמחות ולהפוך אותו לקריירה משגשגת. קריירה היא תחום המעסיק רבים, הן מבחינת הכנסה שתספק את הציפיות ואת רמת החיים לה הם מייחלים והן מבחינת עניין ואהבה לתחום בו הם עוסקים, שהרי אל לנו לשכוח כי בכל יום מימי השבוע, יהיה עלינו להתעורר בבוקר ולהגיע אל מקום העבודה בו בחרנו  ועל כן חשוב להשקיע מחשבה מקדימה בבחירת תחום התעסוקה. מכללה שוק ההון סוללת את הדרך לעתיד כלכלי ורוד.

מכללת שוק ההון

מכללת פסגות, מכללה שוק ההון פותחת דלתותיה ומציעה לסטודנטים להשתלב בתחום לימודים מעניין ומרתק, אשר מאפשר השתלבות מהירה בשוק העבודה. תחום שוק ההון מספק תועלות רבות בטווח הקצר והארוך גם יחד, כל תלמיד המשתלב במערך הלימודים משכיל מכל שיעור ולומד כיצד בנוי שוק ההון וכיצד נכון להתנהל עימו.
המכללה מאפשרת לכל תלמיד להשתלב בקורס המעניין אותו ובהתאם לרמתו. תחום שוק ההון הינו תחום מגוון אשר מציע נושאים לימוד רבים בין היתר: קורס ניהול תיק השקעות עצמי, ניתוח טכני של גרפיים וטבלאות, מסחר תוך יומי, הכרת מודלים עצמאים, הפעלת מודלים למסחר מהיר בשוק המט"ח , קורס לסוחרים מתקדמים בו ניתן ללמוד את הפסיכולוגיה שעומדת מאחורי המסחר ועוד. בכל תחום בו רוצים התלמידים להשתלב, ניתן לעשות זאת בהתאם לרמה ולתחום העניין הספציפי של כל אחד ואחת. ניתן להשתלב בקורס על מנת לפתח בעתיד הקרוב קריירה, או לשם מסחר באופן עצמאי, אשר יאפשר התנהלות חכמה ומקצועית בהשקעות הפרטיות.

להרוויח כסף מהבית

בעידן הנוכחי בו לא צריך לקום בחמש בבוקר ולצאת למפעל כדי להרוויח את שכר הבסיס, רבים ניגשים ללמוד ולהתמחות בשוק ההון, כדי להרוויח את הסכום אותו הם שואפים להרוויח. שוק ההון הוא תחום מאתגר, מעניין ומסקרן, אך כדי להרוויח בו ולא לקחת סיכונים מיותרים, יש ללמוד אותו לעומקו ולרוחבו, על מנת לייצר הכנסות מכובדות מבלי לצאת מהבית ולעבוד עבודות פיזיות או סיזיפיות.  מכללה שוק ההון מאפשרת לסטודנטים ללמוד את יסודות התחום וקורסים מתקדמים, כדי לסחור בשוק ההון כראוי ולהפיק רווחים נאים בטווח הקצר והארוך גם יחד.

המכללה עוסקת בלימודי שוק ההון ומסחר בלבד, אינה מספקת שירותי ייעוץ השקעות כהגדרתם בחוק, ואינה בעלת רישיון מכוח החוק. יודגש: מבזקי המידע והשיעורים בחדרי המסחר כוללים נתונים כלליים אודות אירועים בשוק ההון, ואינם מתיימרים להוות תחליף לייעוץ השקעות המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של אדם מסוים

יועצי הלימודים שלנו זמינים עבורך, וישמחו לעזור!

יועצי הלימודים שלנו זמינים עבורך, וישמחו לעזור!

דילוג לתוכן