לימוד מסחר בבורסה ובשוק ההון – כיצד נשלב לימוד עיוני עם מעשי?

אם יש תחום שבו ניתן לשלב בין לימוד עיוני ללימוד מעשי – לימוד מסחר בבורסה הוא תחום מובהק שכזה

על מנת להבין את עקרונות המסחר, חוקיו, מנגנוניו, הגורמים המשפיעים עליו והמושפעים ממנו, נדרש לימוד יסודי ורחב של מכלול הנושאים הקשורים לשוק ההון.
מכללת פסגות מכשירה את הלומדים בה לפרקטיקה של שוק ההון. היא מציעה ומזמנת מסגרת לימודית איכותית, שמשולבים בה עזרים טכניים וכלים להעשרת הידע, לרבות חדר מסחר און ליין, המאפשר להתוודע אל המכניזם של המסחר הלכה למעשה. המכללה מעמיד צוות מרצים שבאים מתחום המסחר, ניחנים ביכולת לנתח מגמות בשוק, לחזות בו תנודות ולהפיק ממנו את המרב. קורסים בלימודי שוק ההון מאפשרים למי מכם שרוצים להתמקצע בתחום מסוים לעשות זאת תוך קבלת ייעוץ והכוונה.

לימוד מסחר בבורסה – היו היועצים של עצמכם

במסגרת לימודי מסחר תוכשרו לניהול תיק השקעות עצמאי. ידע זה יאפשר לכם לבחור אפיקי השקעה בשווקים הפיננסיים. לחלופין – הוא יכשיר אתכם להשתלב כיועצים בגופים ובחברות שונות. גם בפירוש המצומצם של חשיבות הלימוד גלומות ברכה ותועלת: אתם תוכלו לנהל את הכספים שלכם בזהירות המתחייבת ובתבונה המתבקשת, ללא צורך לשכור שירותים של יועצי השקעות חיצוניים, מאחר שאתם תהיו היועצים של עצמכם. לימודי מסחר כוללים, בין השאר, מסחר תוך יומי, ניהול תיקים, קורס לסוחרים מתקדמים שבו לומדים את ועל הפסיכולוגיה של המסחר, ניהול אסטרטגיית מעוף, קורס אג"ח, תעודות סל ועוד. הלימודים מתקיימים בין השאר באמצעות לימוד מרחוק (וידאו קונפרנס) המאפשר לימוד חלק מהקורסים מהבית.
על מנת להפיק ולמצות מתחום לימודי מסחר את המרב ואת המיטב תוכלו לקבל אימון אישי שיכשיר אתכם להיות סוחרי יום פרטיים. הלימוד הזה, על פי מהותו וייעודו, מותאם באופן אישי לצרכים וליכולות שלכם. גם מי מכם שלא ייכנסו לעולם המסחר הבורסאי ולא ייקחו חלק פעיל בתפקיד כל שהוא בשוק ההון ייצרו נשכרים ומוּרווחים מהלימודים. התועלת שהם יפיקו מהם תתברר להם כאשר ינהלו את משק הבית בתבונה ויכלכלו את ענייני המשפחה באופן נכון ומושכל.
לימוד מסחר בבורסה מאפשר אפוא להתוודע אל מגוון התחומים וההיבטים של המסחר. ככל שתלמדו קורסים רבים יותר כך תבססו תשתית ידע רחבה ועמוקה יותר, אשר תסייע לכם ותקל עליכם להשתלב בתחום המסחר בשוק ההון.
לימוד מסחר בבורסה – בורסה למתחילים – איך מתחילים לסחור?>>>

המכללה עוסקת בלימודי שוק ההון ומסחר בלבד, אינה מספקת שירותי ייעוץ השקעות כהגדרתם בחוק, ואינה בעלת רישיון מכוח החוק. יודגש: מבזקי המידע והשיעורים בחדרי המסחר כוללים נתונים כלליים אודות אירועים בשוק ההון, ואינם מתיימרים להוות תחליף לייעוץ השקעות המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של אדם מסוים

יועצי הלימודים שלנו זמינים עבורך, וישמחו לעזור!

יועצי הלימודים שלנו זמינים עבורך, וישמחו לעזור!

דילוג לתוכן