לימודי שוק ההון – האקדמיה להכשרה מעשית ומשתלמת

כותב: מכללת פסגות
אם אתם מחפשים מוסד, שבו מוצעת תכנית לימודית כוללת ועשירה בתחום לימודים שוק ההון אתם יכולים להפסיק לחפש. מצאתם. כאן ועכשיו. מכללה בלתי תלויה, שאינה פועלת מטעמו של גוף כל שהוא ואינה מופעלת על ידי גורמים אינטרסנטיים כלשהם מציעה לכם לימודי ליבה בתחום שוק ההון.
מרצים מנוסים המכירים היטב את מנגנוניו השונים של שוק ההון והינם גם בעלי ידע תיאורטי מקיף ועמוק מציעים לכם מבנה מודולארי של לימודים, אשר במסגרתם ניתן להתוודע אל שוק מורכב ותנודתי החל מלימודי הבסיס, שבהם רוכשים מושגי יסוד על אודותיו, וכלה בקורסים מתקדמים המאפשרים להכיר שיטות ואסטרטגיות מסחר מתקדמות.

לימודי שוק ההון – עם הלימוד בא התיאבון…

המכללה מכשירה את תלמידיה לפעילות בשוק זה במגוון תפקידים. ניתן להתמקצע במסחר בשוק זה, תוך התנסות במהלכי מסחר כבר במהלך הלימודים באמצעות חדר העסקאות המקוון הפעיל במכללה, לרבות הדרכה, סיוע ופיקוח צמוד של המרצים; ניתן לרכוש ידע המכשיר לעיסוק כיועצי השקעות; ניתן להשתלב בתפקידי ייעוץ שונים בחברות ציבוריות ופרטיות; וניתן, כמובן, לרכוש ידע שיאפשר לכם לנהל בעצמכם את תיק השקעותיכם.
חלק בלתי מבוטל מהתלמידים מגיעים אל הלימודים כאשר הם חוששים מפני הלא ידוע, אף שהם מעוניינים ללמוד את התחום ולרכוש ידע ובקיאות בנושא שוק ההון. תוך כדי הלימודים בכלל ובמהלך ההתנסות במסחר מקוון בפרט הם מגלים שהשד אינו נורא כל כך..
לימודי שוק ההון במכללה פותחים בפני התלמידים אופק וסיכוי להשתלב בעולם מרתק, מסעיר, דינמי, שניתן לפעול בו בהצלחה על אף אי-הוודאות המובנית בו. רבים מבין בוגרי המכללה לדורותיהם הפכו, עם השנים, לאנשים מרכזיים בשוק ההון, אם במסחר פעיל ואם כיועצי השקעות. גם אתם עשויים להימנות עמם בעתיד הלא רחוק.
לימודים של שוק ההון מאפשרים ניצול פוטנציאל הרווח הגלום בהשקעת הכסף באפיקי מסחר שונים. הידע הנרכש יוצר בסיס חיוני נדרש להבנת הכוחות הפעילים, המנגנונים, הגורמים השונים המשפיעים בשוק. אם אתם אוהבים אתגרים, אדרנלין, פעילות בתנאים שיש בהם לקיחת הימור מחושב ויכולת לעמוד במתחים ובלחצים הנובעים ממהות השוק התנודתי והמטלטל לעתים – שוק ההון הוא המקום המתאים בשבילכם. בהצלחה!

המכללה עוסקת בלימודי שוק ההון ומסחר בלבד, אינה מספקת שירותי ייעוץ השקעות כהגדרתם בחוק, ואינה בעלת רישיון מכוח החוק. יודגש: מבזקי המידע והשיעורים בחדרי המסחר כוללים נתונים כלליים אודות אירועים בשוק ההון, ואינם מתיימרים להוות תחליף לייעוץ השקעות המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של אדם מסוים

יועצי הלימודים שלנו זמינים עבורך, וישמחו לעזור!

יועצי הלימודים שלנו זמינים עבורך, וישמחו לעזור!

דילוג לתוכן