לימודי ניהול השקעות – שער אל הכסף הגדול

כותב: מכללת פסגות
לימודי ניהול השקעות הוא אחד מקורסי-הליבה בשוק ההון. מכללת פסגות, אשר לה שלוחות בערים אחדות, מציעה לכם קורס מובנה, יסודי, המשלב שיעורים פרונטאליים עם התנסות מעשית בכיתות מצוידות במכשור חדיש, לרבות חדר מסחר בזמן אמת, שבו תתרגלו את 'הדבר האמיתי' בהשגחתם ובפיקוחם של המרצים במכללה.
לימודי ניהול השקעות מקנה לכם את כל מה שחשוב לדעת על המסחר המקצועי בבורסה ומכשיר את התלמידים כמשקיעים מקצועיים וכמי שמסוגלים לבנות תיקי השקעות ולנהלם. זהו קורס יישומי המקנה ידע ויכולת מעשית לקיים פעילות שיטתית מושכלת בשוק ההון.
לימודי ניהול השקעות מאפשרים לתלמידים להתחבר מביתם אל חדר המסחר האינטרנטי של המכללה ולבצע מכירת מניו וקנייתם בזמן אמת. במסגרת הקורס נלמדים כל התחומים שמהם מורכב נושא ההשקעות בשוק ההון ובהם: מבוא לשוק זה, אפיקי ההשקעה השונים בו, בורסות הארץ והעולם, שוק מט"ח, ניהול סיכונים (במסגרת האסטרטגיות השונות לניהול כספי נכון), 'חוקי הברזל' של המסחר בזמן אמתי, ניתוח טכני מקיף, לימוד מפורט של שלושה סוגי המגמות הרווחות המסחר (ראשית, משנית ומינורית), כיצד להרוויח כסף בירידה (שורט), היבטים פסיכולוגיים ומנטאליים במסחר ועוד.
סקרנים ללמוד עוד על ניהול תיקים? אתם מוזמנים לעיין בסילבוס הקורס.

המכללה עוסקת בלימודי שוק ההון ומסחר בלבד, אינה מספקת שירותי ייעוץ השקעות כהגדרתם בחוק, ואינה בעלת רישיון מכוח החוק. יודגש: מבזקי המידע והשיעורים בחדרי המסחר כוללים נתונים כלליים אודות אירועים בשוק ההון, ואינם מתיימרים להוות תחליף לייעוץ השקעות המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של אדם מסוים

יועצי הלימודים שלנו זמינים עבורך, וישמחו לעזור!

יועצי הלימודים שלנו זמינים עבורך, וישמחו לעזור!

דילוג לתוכן