לימודי מסחר בבורסה – מדוע לחכות למחר?

מאחר שהעתיד כבר כאן – אין טעם להמתין למחר. זה המקום וזה הזמן להתעניין ולקבל מידע ופרטים רלוונטיים על אודות לימודי מסחר. במכללת פסגות, מכללה מקצועית, בלתי תלויה, תוכלו ללמוד מגוון קורסים בשוק ההון, לרבות קורס ייעודי בנושא מסחר תוך יומי.

לימודי מסחר בבורסה

בשוק ההון נסחרות סחורות אמתיות אבל הפעילות הינה פעילות וירטואלית. אסור להתבלבל: הייצוג של המציאות בשוק ההון הוא נוכח וממשי בכל רגע. מציאות שוק ההון אינה מציאות וירטואלית. חשוב וניתן ללמוד את עקרונותיה ואת אופן פעולתה. אפשר ובהחלט מומלץ לעשות זאת במכללה, אשר מציעה תכנית לימודים מגוונת ועשירה המכשירה את התלמידים להשתלבות בסוחרים בשוק ההון. לימודי מסחר מהווים אפוא חלק מלימודי הליבה של המכללה.

לימודי מסחר פרקטיים ויישומיים

עם מכלול הקורסים נמנה גם קורס פרקטי למסחר במניות, במטבע חוץ ובמדדים. בכלל, המלה פרקטיקה שזורה כחוט השני בכל תכנית הלימודים – ברציונל, במבנה ובמתכונת הלימוד. התלמידים מוכשרים במסגרתה להשתלב בתפקידי ביצוע בשוק ההון.

אחד הקורסים היסודיים והמרכזיים הוא קורס ניהול תיק השקעות עצמאי, המיועד להכשיר את התלמידים לתפקיד משקיעים מקצועיים בשוק ההון לשלוחותיו השונות. קורס חיוני נוסף במסגרת הלימודים הוא קורס אימון אישי (קאוצ'ינג) שבו מכשירים את המשתתפים להיות סוחרי יום פרטיים.

עיניכם הקוראות רואות: המכללה המציעה את לימודי המסחר המגוונים רואה לנגד עיניה את בוגריה, כאשר הם יוצאים אל החיים האמתיים – כשהם מצוידים בידע ובכלים למסחר.

רכישת בסיס ידע תיאורטי רחב ובמקביל התנסות מעשית שוטפת במסחר באמצעות חדר מסחר אינטרנטי במכללה מאפשר לתלמידים להתוודע אל עולם המסחר באופן מקצועי ושיטתי, בפיקוח ובהשגחה של מרצים מנוסים. נכון שצריך מזל בחיים וקצת מזל טוב עדיין לא הזיק לאיש ולא הרע את מצבו, אבל ככל שתלמדו יותר את שוק ההון ותצללו לנבכיו השונים תוכלו להיווכח כי המזל משחק תפקיד חשוב אבל בהחלט משני בשוק זה.

מי מכם שמחפשים ריגוש וחידוש בחיים ובעיקר – מקור הכנסה נוסף, או אולי אף עיקרי, מכללה עצמאית תכשיר אתכם להיכרות מעמיקה עם שוק ההון באמצעות תכנית לימודים שבה ניתן ללמוד לימודי מסחר מגוונים על ידי כרישי שוק ההון.

המכללה עוסקת בלימודי שוק ההון ומסחר בלבד, אינה מספקת שירותי ייעוץ השקעות כהגדרתם בחוק, ואינה בעלת רישיון מכוח החוק. יודגש: מבזקי המידע והשיעורים בחדרי המסחר כוללים נתונים כלליים אודות אירועים בשוק ההון, ואינם מתיימרים להוות תחליף לייעוץ השקעות המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של אדם מסוים

יועצי הלימודים שלנו זמינים עבורך, וישמחו לעזור!

יועצי הלימודים שלנו זמינים עבורך, וישמחו לעזור!

דילוג לתוכן