לימודי הכרת שוק ההון – מקצוע לחיים

כותב: מכללת פסגות
קיימות דרכים רבות להגדיל את המשכורת המקובלת בימים אלו, אולם קיימת דרך ייחודית דרכה ניתן להרוויח שכר מכובד מאוד וללמוד מקצוע לחיים – לימודי שוק ההון. מהלך הלימודים נלמדים יסודות המקצוע ובהמשך ישנה אפשרות להתמחות בנושאים ממוקדים יותר. נושא שוק ההון תפס תאוצה רבה בשנים האחרונות והפך פופולארי בקרב אנשים רבים. אולם מי שחפץ בעיסוק זה רצוי כי ילמד את הנושא באופן מעמיק ומקצועי.
מה לומדים?
לימודי הכרת שוק ההון מהווים למעשה את דריסת הרגל הראשונה בתחום ההשקעות. במהלך הלימודים ירכשו המשתתפים ידע בנושאים רבים בניהם: מבוא לשוק ההון, מושגי יסוד, שיטות מסחר בבורסה בארץ, אינדיקאטורים לקבלת החלטות השקעה, קרנות נאמנות, אגרות חוב, מסחר ועוד קשת רחבה של נושאים המעניקים כלים להצלחה בתחום העסקי.

התמחות לאחר הלימודים

קיימות מספר אפשרויות להתמחות לאחר סיום לימודי הכרת שוק ההון, אפשרות נפוצה ומקובלת היא התמחות בניהול תיקי השקעות לרבות אנליסט, ייעוץ משכנתאות ולימודי בורסה. מקצועות אלו נדרשים מאוד בשוק העבודה וניתן להשתלב בבנקים, בבורסה ובחברות השקעות פרטיות וציבוריות. אפשרות נוספת מקובלת ונפוצה בקרב אנשים המעוניינים בהשלמת הכנסה היא קורסים למשקיע הפרטי. קורסים אלו מעניקים את הכלים והידע הנדרשים על מנת למקסם את הרווחים ל המשקיע העצמאי, כמו גם ביצוע השקעות פרטיות באגרות חוב, בורסה וכו'.

למי מיועדים הלימודים?

לכל אחד! לימודי הכרת שוק ההון מאפשרים לכל אחד לצבור ידע מהותי להתנהלות פיננסית מושכלת. הלימודים אינם מצריכים ניסיון, ידע או הבנה בנושא, די ברצון טוב, עניין רב בהעמקת הידע בתחום ויישום הנלמד בעבודה. לימודים אלו מהווים כלים והכרות עם עולם ההשקעות ובסיומם כל אחד יוכל לבחור במסלול הנכון לו.

המכללה עוסקת בלימודי שוק ההון ומסחר בלבד, אינה מספקת שירותי ייעוץ השקעות כהגדרתם בחוק, ואינה בעלת רישיון מכוח החוק. יודגש: מבזקי המידע והשיעורים בחדרי המסחר כוללים נתונים כלליים אודות אירועים בשוק ההון, ואינם מתיימרים להוות תחליף לייעוץ השקעות המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של אדם מסוים

 

יועצי הלימודים שלנו זמינים עבורך, וישמחו לעזור!

יועצי הלימודים שלנו זמינים עבורך, וישמחו לעזור!

דילוג לתוכן