להשקיע כמו מיליארדר

כותב: ניר זיגמן, אנליסט, סוחר ומרצה במכללת פסגות.

כמה פעמים רציתם להשקיע באותו אופן שהגורואים המליארדרים משקיעים ולא ידעתם איך?

עם תעודת הסל החדשה iBillionaire, אשר הונפקה ב-1 באוגוסט השנה,  תוכלו לחקות את הביצועים מבלי שיהיה לכם את ההון שלהם. רשימת הגורואים מונה בין השאר את וורן באפט, קארל אייקן, ג'ורג' סורוס ועוד רבים וטובים. תעודת הסל שסימולה ibln הונפקה ע"י חברת direxion, והיא עוקבת אחרי 30 מניות שהגורואים הגדולים אוהבים. בין היתר, עוקבת התעודה אחרי מניות כמו: Micron, GAP, DaVita, Dow, Apple, Google  כשלכל מניה משקל שווה של כ- 3.3% בתעודה.
התעודה מעמידה למבחן את יכולותיהם וגדולתם של הגורואים. הנחות היסוד הן שבשוק עולה, ביצועי התעודה יכו את ביצועי מדד ה-S&P500  ואילו בתקופה שהשווקים בארה"ב ירדו בעתיד – התעודות ירדו פחות. תעודת הסל Billionaire  אינה הראשונה מסדרת התעודות העוקבות אחרי הגורואים. בתחילת 2012, הונפקה תעודה הסל guru.
מיום הנפקתה ועד היום, עלתה התעודה ב-45%, בעוד מדד ה-S&P500 עלה במהלך תקופה זאת בכ-38% בלבד. אולם, בניגוד ל-iBillionaire , תעודה זו כוללת גם מניות זרות ממקסיקו ומאנגליה.
תעודה נוספת בתחום היא תעודת הסל Alfa, שבניגוד לתעודות הנ"ל מגדרת בשורט את המשקיעים בה, כאשר מדד ה- S&P500 שובר את ממוצע נע 200.
בכל שלב בהיסטוריית שוקי ההון ניסו המשקיעים לחקות את המצליחנים בתחום. כעת, בעזרת תעודת סל זו – זה קל יותר, ורק ימים יגידו האם תעודה זו תצליח לתת תשואה טובה למשקיעים.

המכללה עוסקת בלימודי שוק ההון ומסחר בלבד, אינה מספקת שירותי ייעוץ השקעות כהגדרתם בחוק, ואינה בעלת רישיון מכוח החוק. יודגש: מבזקי המידע והשיעורים בחדרי המסחר כוללים נתונים כלליים אודות אירועים בשוק ההון, ואינם מתיימרים להוות תחליף לייעוץ השקעות המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של אדם מסוים

יועצי הלימודים שלנו זמינים עבורך, וישמחו לעזור!

יועצי הלימודים שלנו זמינים עבורך, וישמחו לעזור!

דילוג לתוכן