בית בארה"ב – לקנות או לא לקנות?

ישראלים רבים המשקיעים בנדל"ן בארה"ב, במטרה ליצור השקעה מניבה בעלת פוטנציאל לעלית ערך, תוך הימנעות מתשלום מס רכישה, מוצאים עצמם עם נכס שרכשו במחיר מנופח, לעיתים פי שניים ממחיר השוק שלו, הצובר עלויות תחזוקה גדולות בשל גיל הנכס או מצב התחזוקה שלו.
בכתבה קודמת פרטנו את הכלים לבדיקת השקעות נדל"ן בארה"ב, המאפשרים לכל משקיע לבחון את ההשקעה, ולראות האם היא מהווה פוטנציאל עבורו – או עבור המוכר, הינו האם ההשקעה היא הפסד כמעט בטוח עבור המשקיע – או פוטנציאל לעסקה מוצלחת.
בכתבה זו נסקור הזדמנות שקיימת עתה בבניה חדשה בארה"ב, המאפשרת יצירת תשואה שוטפת גבוהה, בנכס שיצירתו מניבה רווח יזמי ניכר, ועם פוטנציאל לעלית ערך:
הכרות עם הסביבה מאפשרת רכישה במזומן של עסקאות שמחוץ לשוק של חטיבות מגרשים  גדולות בסכומים ניכרים, המאפשרות להשיג מגרש באזור עם נתוני סביבה מצויינים (מכל הבחינות- הגירה חיובית, שיעור תפוסה, הכנסה ממוצעת למשק בית גבוהה, רמת חינוך גבוה ורמה גבוהה של ציות לחוק), לבניה של בתים בעלות מופחתת (בשל התקשרויות בהיקף גדול עם הקבלן), באופן המאפשר יצירת בתים חדשים במחירים נמוכים בעשרות אחוזים מתחת למחיר השוק של בתים אלה.
אופי הבניה בארה"ב, בשילוב עם תנאי מעודדי תנועה, כגון תהליך רישוי מהיר במיוחד (מספר שבועות), ותהליך בניה מהיר במיוחד (של כשישה חודשים), מאפשר תנועה מהירה של ההשקעה ומימוש מהיר שלה.
ההזדמנות בבניה החדשה מאפשרת למשקיע עסקה בטוחה יחסית- רכישה של נכס בפחות ממחיר השוק שלו, באופן שגם אם השוק מפסיק את העליה שלו, עוצר, או אפילו יורד, הקרן בטוחה, ובכך עונה על העקרון הראשון בהשקעות- Primum non nocere- וכן תשואה שוטפת גובהה, של סביב 8-9 אחוזים מההשקעה, וכל אלה תוך הזערות בחברות ניהול מקצועיות המיומנות בטיפול בנכסים של בעלים מרחוק.

עו"ד יוסי ברג, ראש תחום נדל"ן ארה"ב במכללת פסגות, מייסד ובעלים במשותף של חברת Safe Future  העוסקת בבניה חדשה בארה"ב.

יועצי הלימודים שלנו זמינים עבורך, וישמחו לעזור!

יועצי הלימודים שלנו זמינים עבורך, וישמחו לעזור!

דילוג לתוכן